Wiesz czym jest RTB? Powinnaś!💣
Już wyjaśniam dlaczego!
Reason to believe to konkretny powód (lub grupa powodów) dla którego klient ma uwierzyć w Twoją ofertę. Innymi słowy, to uwiarygodnienie korzyści jakie spłyną na odbiorcę jeśli łaskawie zdecyduje się zakupić Twoją usługę lub produkt.
😃
Co może stanowić przykład RTB? Wyliczenia, badania, uzyskane certyfikaty, konkretne dane, zdobyte tytuły, osiągnięcia, wyniki analiz, rekomendacje, przekonujące portfolio… możliwości jest ogrom!
I tak sobie wczoraj w ramach kolejnego dnia warsztatów które od jakiegoś czasu odbywam, sporządziłam listę moich rizonów. Dwie strony A4 mi wyszły. 😎
Ogrom konkretnych osiągnięć za mną stoi. I uwiarygadnia moją pozycję w branży.
Czy to mnie podnieca?
Czy mnie ekscytuje?
Czy jakoś bardzo mnie cieszy?
Nieeee. Niestety. 🙄🤪😎
Podchodzę do tych punktów totalnie instrumentalnie.
Ale w tym momencie rzeczywiście pojawia się informacja, która jest dla mnie ogromnym powodem do radości!
Kochani, miło mi ogłosić, że na najlepszej medycznej uczelni w kraju – Gdańskim Uniwersytecie Medycznym – powstał właśnie zupełnie nowy kierunek studiów podyplomowych: Trychologia kliniczna!
I jaki to ma związek ze mną? Poza faktem, że zarówno włosy jak i paznokcie są przydatkami skóry? 😁
Otóż będę miała zaszczyt pełnić tam funkcję wykładowczyni, która poprowadzi zajęcia z zakresu szeroko pojmowanych aspektów biznesowych oraz social mediów. Po zajęciach, które miałam przyjemność poprowadzić w ramach programu Instytutu Przedsiębiorczości AWF w Krakowie wiem, że jest to zadanie, którego wykonanie przyniesie mi prawdziwą frajdę. Przy zachowaniu pełnej odpowiedzialności i powagi sytuacji oczywiście! 🙂
Swoją drogą – to fascynujący kierunek!
Może ktoś z Was byłby zainteresowany kształceniem z tego zakresu?