Sklep

Polityka prywatności

REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO WWW.PAULINAPASTUSZAK.PL ORAZ SZKOLEŃ STACJONARNYCH

§1. DEFINICJE:

  1. Serwis internetowy – Serwis internetowy dostępny pod adresem: paulinapastuszak.pl, prowadzony przez Sprzedawcę,
  2. Regulamin – niniejszy regulamin Serwisu internetowego,
  3. Sprzedawca Paulina Pastuszak prowadząca działalność gospodarczą pod firmą „PAULINA PASTUSZAK” z zakładem głównym pod adresem: Plac Szczepański 3, 31-011 Kraków, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej od dnia 1 września 2008 , NIP: 6772229289, REGON: 120752610, e-mail: szkolenia@paulinapastuszak.pl, tel. +48 883 960 682, wpisana do rejestru BDO (Bazy Danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami prowadzonego przez Marszałka Województwa Śląskiego) pod numerem rejestrowym: 000175898,
  4. Klient – Konsument lub Przedsiębiorca korzystający ze Szkoleń oferowanych przez Sprzedawcę w ramach Serwisu internetowego lub zawierający ze Sprzedawcą Umowę,
  5. Konsument – konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, tj. osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych lub – w wypadkach przewidzianych przez przepisy prawa – ograniczoną zdolność do czynności prawnych (w tym w szczególności osoba małoletnia pomiędzy 13. a 18. rokiem życia), zawierająca ze Sprzedawcą Umowę dotyczącą Szkolenia w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
  6. Przedsiębiorca – przedsiębiorca w rozumieniu art. 431 Kodeksu cywilnego, tj. osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, zawierający ze Sprzedawcą Umowę dotyczącą Szkolenia,
  7. Umowa – umowa w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, dotycząca Szkoleń oferowanych w ramach Serwisu internetowego, zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Klientem na odległość w języku polskim, bez fizycznej obecności stron za pośrednictwem wymiany wiadomości e-mail przez Sprzedawcę i Klienta, w formie dokumentowej za pośrednictwem wiadomości e-mail zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu,
  8. Szkolenie – szkolenie stacjonarne oferowane w Serwisie internetowym i prowadzone przez Sprzedawcę, będące przedmiotem Umowy zawartej na zasadach przewidzianych postanowieniami niniejszego Regulaminu,
  9. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta złożone w formie dokumentowej (wiadomość e-mail), stanowiące ofertę zawarcia Umowy ze Sprzedawcą,
  10. Dowód Zakupu – paragon fiskalny, faktura VAT lub rachunek elektroniczny wystawiany przez Sprzedawcę i potwierdzający zawarcie Umowy,
  11. Promocja – ściśle określony w czasie rabat cenowy na wybrane Szkolenia, które mogą być przedmiotem Umowy, lub inna korzyść przewidziana dla Klienta w związku z zawarciem Umowy,
  12. Materiały – zdjęcia oraz pozostałe materiały (w tym w szczególności teksty, grafiki, logotypy, kody źródłowe) będące utworami w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych, zamieszczone w Serwisie internetowym i będące własnością Sprzedawcy lub użyte przez Sprzedawcę za zgodą osoby lub podmiotu trzeciego, któremu przysługują prawa własności intelektualnej do Materiałów,
  13. Polityka prywatności – dokument dostępny w Serwisie internetowym, określający zasady związane z przetwarzaniem danych osobowych przez Sprzedawcę w ramach Serwisu internetowego, będący spełnieniem przez niego obowiązku informacyjnego wobec użytkowników Serwisu internetowego, o którym mowa w przepisach o ochronie danych osobowych,
  14. Załącznik nr 1 (Oświadczenie dotyczące wizerunku) – dedykowany wzór oświadczenia (w wersji dla osób pełnoletnich oraz małoletnich) ze zgodą na wykorzystanie imienia i nazwiska, wizerunku, głosu oraz wypowiedzi Klienta zarejestrowanych podczas Szkolenia,
  15. Załącznik nr 2 (Formularz Reklamacji) – dołączony do Regulaminu wzór formularza umożliwiającego złożenie reklamacji, o której mowa w § 9 Regulaminu,
  16. Załącznik nr 3 – dołączony do Regulaminu wzór oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, o którym mowa w 10 Regulaminu,
  17. Załącznik nr 4 (Klauzula informacyjna dla Klientów) – dedykowana klauzula informacyjna dla Klientów, którzy złożyli Zamówienie i zawarli Umowę, będąca spełnieniem przez Sprzedawcę obowiązku informacyjnego wynikającego z przepisów o ochronie danych osobowych,
  18. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 – Kodeks cywilny (t. j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1145, 1495).

 

 

§2. POSTANOWIENIA OGÓLNE.

  1. Niniejszy Regulamin dotyczy Umów oraz innych usług oferowanych przez Sprzedawcę w ramach Serwisu
  2. Szkolenia oferowane przez Sprzedawcę w Serwisie internetowym umożliwiają zawieranie Umów na zasadach określonych postanowieniami niniejszego Regulaminu,
  3. Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje o Usługach podane w Serwisie internetowym, należy poczytywać jako zaproszenie do zawarcia Umowy mając na względzie art. 71 Kodeksu cywilnego.
  4. Sprzedawca dokłada najwyższej staranności przy realizacji Umów.
  5. W Serwisie internetowym mogą być organizowane Promocje na zasadach określonych i podanych do wiadomości publicznej w Serwisie internetowym przez Sprzedawcę.
  6. W razie stosowania Promocji polegających na obniżce ceny, Sprzedawca – obok informacji o obniżonej cenie – zamieszcza również informację:a) w przypadku Szkoleń oferowanych do sprzedaży przez okres co najmniej 30 dni – o najniższej cenie takiego Szkolenia, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki,
    b) w przypadku Szkoleń oferowanych do sprzedaży przez okres krótszy niż 30 dni – o najniższej cenie takiego Szkolenia, która obowiązywała w okresie od dnia zaoferowania takiego Szkolenia do sprzedaży do dnia wprowadzenia obniżki.
  1. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Klienta będącego Konsumentem, przysługujących mu na mocy powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności na mocy przepisów Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z przepisami, o których mowa w niniejszym punkcie, pierwszeństwo mają te
  2. W przypadku Przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), który zawiera Umowę związaną bezpośrednio z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, gdy jednocześnie z treści Umowy wynika, że nie posiada ona dla takiego Przedsiębiorcy charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez takiego Przedsiębiorcę działalności gospodarczej udostępnionego w CEIDG (w tym w szczególności z numerów PKD) – postanowienia niniejszego Regulaminu dotyczące Kupującego będącego Konsumentem stosuje się również do takiego Przedsiębiorcy, w tym w szczególności stosuje się przepisy działu II w księdze trzeciej w tytule XI Kodeksu cywilnego, z wyłączeniem przepisu art. 558 1 zdanie drugie, art. 563 oraz art. 567 § 2 Kodeksu cywilnego, jak również – przepisy rozdziału 4, 5a i 5b ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

 

§3. ZASADY KORZYSTANIA Z SERWISU INTERNETOWEGO.

  1. Klient zobowiązany jest do korzystania z Serwisu internetowego w sposób zgodny z obowiązującym prawem, zasadami współżycia społecznego oraz dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw własności intelektualnej osób lub podmiotów trzecich.
  2. Korzystanie z Serwisu internetowego jest całkowicie
  3. Klient nie może podejmować działań, które mogłyby wpłynąć na prawidłowe działanie Serwisu internetowego, w tym w szczególności Klient nie może:a) ingerować w treść i elementy graficzne Serwisu internetowego,
    b) zamieszczać w Serwisie internetowym treści o charakterze bezprawnym,
    c) wprowadzać do Serwisu internetowego jako systemu informatycznego szkodliwych danych, w szczególności w postaci złośliwego oprogramowania, tj. wirusów, plików szpiegujących itp.
    d) wykorzystywać Serwisu internetowego do celów innych niż jego przeznaczenie, tj. w szczególności nie może rozsyłać wiadomości typu SPAM lub podobnych oraz prowadzić w ramach Serwisu internetowego jakiejkolwiek działalności
    e) gospodarczej, komercyjnej, reklamowej czy promocyjnej na swoją rzecz, jeżeli nie jest to przedmiotem Umowy.
  4. Zarówno Klient, jak i każda inna osoba mająca dostęp do Serwisu internetowego, zobowiązana jest do powstrzymywania się od kopiowania, modyfikowania, rozpowszechniania, przedruku, transmitowania lub wykorzystywania w jakikolwiek inny sposób (w tym w szczególności w celach marketingowych, handlowych lub zarobkowych), Materiałów zamieszczonych w Serwisie internetowym bez pisemnej zgody Sprzedawcy albo innej osoby lub podmiotu trzeciego, któremu przysługują prawa własności intelektualnej do Materiałów, z wyjątkiem korzystania z tych Materiałów w ramach dozwolonego użytku, o którym mowa w przepisach ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
  5. Naruszenie postanowień punktu poprzedzającego mogłoby stanowić naruszenie prawa, a tym samym stanowić podstawę do wszczęcia postępowania cywilnego lub karnego przeciwko osobom lub podmiotom dopuszczającym się takich
  6. Klient ponosi wobec Sprzedawcy oraz osób lub podmiotów trzecich pełną odpowiedzialność za szkody związane z:a) naruszeniem przez Klienta przepisów prawa, w tym w szczególności praw osób lub podmiotów trzecich oraz postanowień niniejszego Regulaminu,
    b) nieprawidłowym lub nieuprawnionym korzystaniem z Serwisu internetowego, jak również za związane z tym problemy techniczne, utratę danych lub inne szkody w działaniu Serwisu internetowego, w tym w szczególności za prowadzenie działań, o których mowa w pkt 3 niniejszego paragrafu,
    c) zamieszczaniem w Serwisie internetowym jakichkolwiek utworów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych w sposób naruszający prawa własności intelektualnej osoby lub podmiotu trzeciego, któremu takie prawa przysługują.
  7. Odpowiedzialność Klienta, o której mowa w punkcie poprzedzającym, obejmuje zarówno naprawienie szkody na rzecz Sprzedawcy oraz osoby lub podmiotu trzeciego, jak również poniesienie dodatkowych kosztów, które wynikły z wyrządzenia szkody, w tym w szczególności kosztów sądowych, kosztów zastępstwa procesowego, kosztów postępowań egzekucyjnych oraz innych uzasadnionych kosztów poniesionych przez Sprzedawcę w związku z wyrządzeniem mu szkody oraz w związku z roszczeniami osób lub podmiotów trzecich.

 

§4. OFERTA SZKOLEŃ I ZAWARCIE UMOWY.

  1. Serwis internetowy zawiera informacje o Szkoleniach oferowanych przez Sprzedawcę.
  2. Każde Szkolenie zawiera szczegółowy opis dotyczący jego daty, czasu trwania, osoby prowadzącej, miejsca przeprowadzenia, maksymalnej liczebności grupy uczestników, ceny oraz szczegółowego programu. W przypadku szkoleń indywidualnych elementy te ustalane są w porozumieniu z Klientem.
  3. Klient może złożyć Zamówienie poprzez (dokonać zapisu na szkolenie):a) wysłanie wiadomości e-mail na adres e-mail Sprzedawcy: szkolenia@paulinapastuszak.pl w dowolnym momencie (24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu),
    b) kontakt telefoniczny pod numerem telefonu: +48 883 960 682 w godz. 8:00-15:00 w dni robocze od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy,
    c) kontakt za pośrednictwem aplikacji WhatssApp pod numerem: +48 887 609 060 w godz. 9:00-16:00 w dni robocze od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

    W celu skutecznego złożenia Zamówienia, Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, dane kontaktowe (adres e-mail, numer telefonu) oraz Szkolenia, które mają być objęte Zamówieniem. W przypadku Klientów będących Przedsiębiorcami, dla których Dowodem Zakupu ma być faktura VAT, konieczne jest również podanie danych niezbędnych do wystawienia faktury VAT.

  1. Składając Zamówienie Klient jest zobowiązany do podawania prawdziwych oraz zgodnych ze stanem faktycznym danych i informacji koniecznych do zawarcia i realizacji Umowy .
  2. Klient nie może przekazywać danych osobowych osób trzecich bez zgody tych osób. W przypadku osób fizycznych nieposiadających pełnej zdolności do czynności prawnych zgodę powinni wyrazić ich przedstawiciele ustawowi lub opiekunowie prawni.
  3. Potwierdzenie złożenia Zamówienia w jeden ze sposobów, o których mowa w pkt 3 niniejszego paragrafu, na konkretne Szkolenie wraz z niniejszym Regulaminem oraz jego Załącznikami zostanie przesłane Klientowi przez Sprzedawcę w formie wiadomości e-mail po złożeniu Zamówienia w sposób wskazany w pkt 3 niniejszego paragrafu.
  4. Do zawarcia Umowy dochodzi z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail dotyczącej zaakceptowania niniejszego Regulaminu przez Klienta w zwrotnej wiadomości e-mail, co może nastąpić poprzez:a) zamieszczenie w treści wiadomości e-mail oświadczenia o akceptacji Regulaminu, lub
    b) załączenie w wiadomości e-mail skanu Regulaminu podpisanego przez
  5. W przypadku Klientów będących osobami małoletnimi pomiędzy 13. a 18. rokiem życia, Umowa powinna być zawarta pisemnie na rzecz małoletniego Klienta przez jego rodzica lub opiekuna prawnego, a w przypadku zawarcia Umowy bezpośrednio przez małoletniego Klienta, wymaga ona potwierdzenia przez jego rodzica lub opiekuna prawnego. Sprzedawca udostępni Klientowi niezbędne do podpisania dokumenty:
    – Oświadczenie – Zgoda na zawarcie Umowy przez osobę małoletnią oraz Zgoda na wykorzystanie wizerunku osoby małoletniej – konieczny podpis rodzica/opiekuna prawnego;
  1. Na żądanie Klienta lub Sprzedawcy, Umowa może zostać zawarta w formie pisemnej przed rozpoczęciem Szkolenia, co dotyczy w szczególności przypadków, gdy Klientem jest osoba małoletnia.

 

§5. ZASADY PRZEPROWADZANIA SZKOLEŃ.

  1. Sprzedawca oświadcza, iż osoba prowadząca Szkolenie posiada wiedzę i doświadczenie konieczne do przeprowadzenia Szkolenia, jak również, że Szkolenie zostanie przeprowadzone rzetelnie, z zachowaniem najwyższej profesjonalnej staranności oraz stosownie do obowiązujących przepisów prawa.
  2. W przypadku, gdy Klientem nie jest osoba fizyczna, wszędzie, gdzie jest mowa o Kliencie należy przez to rozumieć osobę/osoby wskazane przez Klienta jako uprawnione do uczestnictwa w Szkoleniu. Postanowienia dotyczące Klientów stosuje się wobec osoby/osób, o których mowa w zdaniu poprzedzającym.
  3. Szkolenia co do zasady rozpoczynają się o 9:00/10:00 i trwają od 3 do 7 h.
  4. W związku z uczestnictwem w Szkoleniu, Klient zobowiązany jest:
    a) stawić się miejscu Szkolenia nie później niż na 10 min przed jego rozpoczęciem,
    b) zapewnić sobie we własnym zakresie zestaw pędzli oraz zorganizować we własnym zakresie udział modelki, w szczególności w celu ćwiczenia technik stylizacji paznokci, których dotyczy Szkolenie, z uwzględnieniem § 6,
    c) uwzględniać kryteria, parametry i wskazówki podawane przez osobę prowadzącą Szkolenie, jak również zachowywać się w sposób odpowiedni, niezakłócający przebiegu Szkolenia oraz uczestnictwa innych Klientów,
    d) zachować bezterminowo w poufności wszelkie informacje dotyczące Sprzedawcy ujawnione w związku z zawarciem Umowy i realizacją Szkolenia, w tym w szczególności nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą lub stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, zwane dalej Informacjami Poufnymi, chyba że chodzi o Informacje Poufne, które:
    – są opublikowane lub oficjalnie podane do publicznej wiadomości, chyba że do publikacji lub oficjalnego podania do publicznej wiadomości doszło z naruszeniem postanowień niniejszego Regulaminu lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
    – zostały zgodnie z prawem udostępnione przez osobę trzecią bez naruszania jakichkolwiek zobowiązań o ich nie ujawnianiu,
    – zostały upublicznione na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa,
    – związane są z wezwaniem Klienta przez uprawniony organ do ich ujawnienia – w takim przypadku Klient ujawni temu organowi jedynie Informacje Poufne w zakresie wskazanym w wezwaniu i jednocześnie powiadomi Sprzedawcę o konieczności ujawnienia Informacji Poufnych, chyba że byłoby to niezgodne z powszechnie obowiązującymi przepisami praw
  5. Klauzulę poufności, o której mowa w d punktu poprzedzającego, stosuje się odpowiednio do wszystkich pracowników, współpracowników oraz podwykonawców Klienta działających w jego imieniu lub na jego rachunek, jak również do jego modelki, o której mowa w lit. punktu poprzedzającego. Klient zobowiązany jest powiadomić osoby, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, o obowiązku zachowania Informacji Poufnych w tajemnicy w zakresie przewidzianym w lit. d punktu poprzedzającego i ponosi odpowiedzialność za te osoby w tym zakresie.
  6. Klient w związku z uczestnictwem w Szkoleniu nie może:
    a) bez uprzedniej zgody Sprzedawcy nagrywać, filmować lub fotografować przebiegu Szkolenia za pośrednictwem urządzeń utrwalających obraz i dźwięk – gdyby Sprzedawca wyraził uprzednią zgodę na nagrywanie, filmowanie lub fotografowanie, wówczas Klient może wykorzystywać takie nagrania jedynie w zakresie prywatnego użytku, bez prawa do ich upubliczniania i zamieszczania na jakichkolwiek stronach internetowych, portalach społecznościowych, aplikacjach i social media, jak również w prasie, telewizji oraz we wszelkich innych środkach masowego przekazu
    b) w razie otrzymania od Sprzedawcy materiałów szkoleniowych – przekazywać otrzymanych od Sprzedawcy materiałów szkoleniowych, jak również informacji dotyczących sposobu pracy i stosowanych technik jakimkolwiek osobom trzecim lub podmiotom trzecim, w tym w szczególności w celu uzyskania jakiejkolwiek korzyści.
  7. W przypadkach, o których mowa w punkcie poprzedzającym, Klient odpowiada w pełnym zakresie na zasadach wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności z przepisów wynikających z Kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskich i prawach pokrewnych, ustawy z dnia 30 czerwca 2000 r. – Prawo własności przemysłowej oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, z uwzględnieniem pozostałych postanowień niniejszego Regulaminu.
  8. W razie uporczywego utrudniania prowadzenia Szkolenia, udział Klienta lub Modelki – po uprzednim upomnieniu przez osobę prowadzącą Szkolenie – może zostać przerwany. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, Klientowi nie przysługuje zwrot ceny za Szkolenie, o której mowa w § 7 pkt 3.
  9. W związku z uczestnictwem w Szkoleniu, Klient wyraża zgodę na wykorzystanie jego wizerunku, głosu i wypowiedzi utrwalonych w formie wizualnej lub audiowizualnej. W przypadku Klientów będących osobami małoletnimi (13-17 lat) oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, składa przedstawiciel ustawowy Klienta i obejmuje ono zgodę na zawarcie Umowy oraz na wykorzystanie wizerunku, głosu i wypowiedzi małoletniego Klienta.
  10. Oświadczenie, o którym mowa w punkcie poprzedzającym, składane jest w formie pisemnej przed rozpoczęciem
  11. W związku z organizacją i przeprowadzeniem Szkolenia, Sprzedawca zobowiązany jest:a) przeprowadzić Szkolenie lub Warsztaty dla ustalonej grupy osób, z uwzględnieniem 12 niniejszego paragrafu,
    b) zapewnić Klientom odpowiednie materiały szkoleniowe oraz narzędzia niezbędne do przeprowadzenia Szkolenia (dotyczy szkolenia w Content studio w Krakowie), z uwzględnieniem pkt 3 lit. b niniejszego paragrafu,
    c) zapewnić dostęp do zimnych, ciepłych napojów i słodkich przekąsek, a także lunchu w czasie przerw w Szkoleniu (dotyczy szkolenia w Content studio w Krakowie).
  12. Szkolenia mogą mieć charakter indywidualny lub grupowy oraz stacjonarny i wyjazdowy, co wymaga uprzedniego kontaktu ze Sprzedawcą pod adresem e-mail: szkolenia@paulinapastuszak.pl lub pod numerem tel. 883 960 682 oraz przygotowania indywidualnej oferty i wyceny w zależności od potrzeb Klienta, programu i czasu trwania Szkolenia.
  13. Czas przeprowadzenia Szkolenia może zostać przesunięty w przypadku wystąpienia siły wyższej, przez którą należy rozumieć nieuniknione, nadzwyczajne, nieprzewidywalne i pozostające poza kontrolą okoliczności, których skutków nie można było uniknąć mimo podjęcia wszelkich rozsądnych działań, o okres jej trwania.
  14. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania Zamówienia, jeżeli Klient – pomimo wezwania – nie uzupełnił w terminie 3 dni braków wymaganych do skutecznej realizacji Zamówienia.
  15. Po zakończeniu Szkolenia Klient otrzymuje pamiątkowy certyfikat w języku polskim i angielskim, który potwierdza jego udział w Szkoleniu.

 

§6. MODELKI.

  1. Udział modelek, o których mowa w § 5 pkt 3 lit. b, w Szkoleniu ma na celu pozowanie i udostępnianie przez modelkę Klientowi swoich dłoni i paznokci w celu należytego przeprowadzenia Szkolenia, zaprezentowania technik stylizacji paznokci oraz odbywania ćwiczeń przez Klientów podczas Szkolenia na dłoniach i paznokciach modelki.
  2. Udział modelki w Szkoleniu następuje z ramienia Klienta na podstawie jego uzgodnień z modelką.
  3. Sprzedawca nie odpowiada za zapewnienie modelki dla Klienta, w tym w szczególności w sytuacji, gdy modelka Klienta nie pojawiła się na Szkoleniu.
  4. Modelką nie może być stylistka paznokci, osoba świadcząca usługi stylizacji paznokci w ramach swojej jednoosobowej działalności gospodarczej, jak również w ramach zatrudnienia u innej osoby lub podmiotu trzeciego, bez względu na podstawę lub formę jej zatrudnienia (w tym w szczególności na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej).
  5. W przypadku modelek niespełniających wymogów, o których mowa w punkcie poprzedzającym, udział modelki w Szkoleniu wymaga uiszczenia 50% ceny uczestnictwa w Szkoleniu przez modelkę lub Klienta.
  6. W związku z udziałem modelki w Szkoleniu, modelka zobowiązana jest:a) stawić się miejscu Szkolenia zgodnie w wymogami danego szkolenia, Klient otrzyma informację mailową o godzinie w której modelka powinna stawić się na miejscu szkolenia,
    b)pojawić się na Szkoleniu z zadbanymi dłońmi i paznokciami,
    c) posiadać paznokcie przygtowane zgodnie z wymaganiami danego szkolenia – informację o przygotowaniu paznokci Klient znajdzie w opisie szkolenia w serwisie interentowym, a także w mailowej informacji nt. szkolenia otrzymanej po dokonaniu zapisu na szkolenie.,
    d) udostępnić swoje dłonie i paznokcie w celu należytego przeprowadzenia Szkolenia, w tym w celu prezentacji technik stylizacji na dłoniach i paznokciach modelki osobie prowadzącej Szkolenie, jak również Klientowi w ramach ćwiczeń będących elementem Szkolenia.
  7. W związku z uczestnictwem w Szkoleniu, modelka uzyska korzyść w postaci nieodpłatnej, pełnej lub częściowej stylizacji paznokci dokonanej w trakcie Szkolenia, z uwzględnieniem, że stylizacja jej paznokci może być dokonywana zarówno przez profesjonalną osobę prowadzącą Szkolenie, jak również – w ramach ćwiczeń – przez Klienta, który może nie być profesjonalistą.
  8. Do modelek stosuje się odpowiednio postanowienia 5 pkt 4c-10.
  9. Z uwagi na fakt, że zarówno wybór, jak i umowna kontraktacja modelki na szkolenie odbywa się w całości staraniem i na koszt kursantki, ponosi ona (kursantka) pełną odpowiedzialność za wszelkie zachowania i zaniechania modelki w trakcie kursu. W szczególności, jeżeli pojawiłyby się ze strony modelki jakiekolwiek roszczenia wobec Sprzedawcy – poza szkodami ewidentnie zawinionymi przez Sprzedawcę. Klientka zobowiązuje się do przejęcia ich na siebie i zwolnienia z odpowiedzialności Sprzedawcy.

 

§7. PŁATNOŚCI

  1. W związku z realizacją Zamówień oraz Umów, Sprzedawcy przysługuje wynagrodzenie według cen dostępnych w Serwisie internetowym i obowiązujących w momencie składania Zamówienia.
  2. Ceny podane w Serwisie internetowym wyrażone są w polskich złotych, są cenami brutto i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT. Sprzedawca jest płatnikiem podatku VAT.
  3. Klient informowany jest o łącznej cenie Szkoleń objętych Zamówieniem w wiadomości e-
  4. Klient uiszcza cenę za Szkolenie w dwóch częściach, :a) opłatę rezerwacyjną stanowiącą zadatek w wysokości 50% ceny szkolenia – w ciągu 3 dni od złożenia Zamówienia (tj. zarezerwowania miejsca na Szkoleniu).
    b) pozostałą część ceny Szkolenia – najpóźniej 14 dni przez rozpoczęciem
  5. Brak zapłaty zadatku w terminie, o którym mowa w 4 lit. a niniejszego paragrafu, skutkuje anulowaniem Zamówienia.
  6. W razie niestawienia się przez Klienta na Szkolenie w terminie lub stawienia się w innym uprzednio nieuzgodnionym terminie, zadatek, o którym mowa w ust. 4 lit. a niniejszego paragrafu, przepada i nie podlega zwrotowi.
  7. Klient może wybrać jeden z następujących sposobów płatności za zamówione Szkolenia:a) płatność przelewem zwykłym lub internetowym na rachunek bankowy Sprzedawcy,
    b) płatność za pośrednictwem platformy internetowej
  8. Płatności internetowe dokonywane w sposób, o którym mowa w e punktu poprzedzającego, obsługiwane są za pośrednictwem platformy PayPal dostępnej na stronie www.paypal.com przez PayPal Polska sp. z o.o. z siedzibą pod adresem: ul. Emilii Plater 53, 00-113 Warszawa, KRS: 0000289372, NIP: 5252406419, REGON: 141108225.
  9. Sprzedawca wystawia Klientowi Dowód
  10. Cena za Szkolenie płatna jest przelewem na następujący rachunek bankowy Sprzedawcy (wskazany w Dowodzie Zakupu będącej fakturą VAT lub rachunkiem):
    12 1090 2590 0000 0001 3413 6134
    PL 09 1090 2590 0000 0001 3413 6382 (konto walutowe w Euro)
  11. W przypadku, gdy Klient uiszcza cenę za Szkolenie w formie elektronicznej i ma otrzymać jako Dowód Zakupu fakturę VAT lub rachunek elektroniczny, wówczas Klient wyraża zgodę na otrzymywanie od Sprzedawcy faktur VAT i rachunków elektronicznych w formie elektronicznej na adres e-mail Klienta, z którego złożone zostało Zamówienie.
  12. Cena za Szkolenie, o której mowa w ust. 3 i 5 niniejszego paragrafu, obejmuje wynagrodzenie za wykonanie przez Sprzedawcę względem Klienta wszelkich obowiązków wynikających ze złożonego Zamówienia i zawartej Umowy.
  13. W razie opóźnienia w płatności przez Klienta będącego Przedsiębiorcą, Sprzedawcy przysługują odsetki ustawowe za opóźnienie w transakcjach handlowych oraz koszty odzyskiwania należności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.
  14. Umowa ulega rozwiązaniu w momencie realizacji jej przedmiotu, tj. w momencie zakończenia zamówionego Szkolenia oraz rozliczenia się za Szkolenie zgodnie z postanowieniami niniejszego paragrafu.
  15. Sprzedawca zaznacza, że niektóre Szkolenia mogą być objęte dofinansowaniem organów administracji publicznej, co może spowodować obniżenie ceny za Szkolenie. Zasady takiego dofinansowania są indywidualne i Sprzedawca będzie informował w Serwisie internetowym, gdyby takie dofinansowanie dotyczyło danego Szkolenia.

 

§8. REKLAMACJE

  1. W przypadku stwierdzenia przez Klienta, że Szkolenie realizowane jest przez Sprzedawcę niezgodnie z Umową, Klient obowiązany jest poinformować o tym Sprzedawcę.
  2. Reklamacja powinna zawierać: dane Klienta, informacje dotyczące Zamówienia, opis i data niezgodności Szkolenia z Umową oraz żądanie Klienta.
  3. W celu ułatwienia procedury reklamacyjnej, Sprzedawca udostępnia w Serwisie internetowym Formularz Reklamacji stanowiący Załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu.
  4. Reklamacje należy składać:a) w przypadku formy papierowej – korespondencyjnie na adres e-mail Sprzedawcy: Plac Szczepański 3, 31-011 Kraków
    b) w przypadku formy poczty elektronicznej – na adres e-mail Sprzedawcy: szkolenia@paulinapastuszak.pl.
  5. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedawca zwróci się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
  6. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji złożonej przez Kupującego będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą, o którym mowa w § 2 pkt 7 Regulaminu, w rozsądnym czasie, przy czym Sprzedawca podejmie wszelkie starania, aby rozpatrzenie reklamacji Klienta nastąpiło w ciągu 14 dni od dnia jej złożenia lub uzupełnienia przez Kupującego.

 

§9. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje prawo odstąpienia od Umowy jako umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia złożenia Zamówienia i zawarcia Umowy, chyba że zastosowanie ma wyłączenie, o którym mowa w pkt 6 niniejszego paragrafu.
  2. Skorzystanie z uprawnienia, o którym mowa w punkcie poprzedzającym, wymaga złożenia przez Klienta we wskazanym terminie oświadczenia o odstąpieniu od Umowy:a) w przypadku formy papierowej – korespondencyjnie na adres Sprzedawcy: Plac Szczepański 3, 31-011 Kraków,
    b) w przypadku poczty elektronicznej – na adres e-mail Sprzedawcy: szkolenia@paulinapastuszak.pl.
  3. W celu ułatwienia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy , Sprzedawca udostępnia na stronie Serwisu internetowego wzór oświadczenia stanowiący Załącznik nr 3 do niniejszego Regulaminu.
  4. Sprzedawca zwraca Klientowi uiszczoną cenę za Szkolenie lub zadatek nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od Umowy, z uwzględnieniem pkt 5 niniejszego paragrafu oraz przepisów prawa.
  5. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient przy zakupie Szkolenia, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z dodatkowymi
  6. Prawo odstąpienia od Umowy , o którym mowa w niniejszym paragrafie, nie przysługuje w przypadku:a) świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży,
    b) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy Sprzedaży,
    c) Umów Sprzedaży, których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
    d) Umów Sprzedaży, których przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
    e) Umów Sprzedaży, których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli po dostarczeniu opakowanie zostało otwarte przez Klienta,
    f) szczególnych Umów Sprzedaży, których przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
    g) Umów Sprzedaży, których przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, za które cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży i dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni, a ich wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli,
    h) umów, w których Klient wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji, przy czym jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Klient żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji – prawo odstąpienia od umowy przysługuje Klientowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy,
    i) Umów Sprzedaży, których przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli po dostarczeniu opakowanie zostało otwarte przez Klienta,
    dostarczania dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,
    j) Umów Sprzedaży zawartych w drodze aukcji publicznej,
    umów o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w zawartej umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi,
    k) Umów, których przedmiotem jest dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy.

     

  7. Szczegóły dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od Umowy – jako umowy zawartej na odległość – określają przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  8. Postanowienia niniejszego paragrafu są bezwzględnie wyłączone wobec Kupujących będących Przedsiębiorcami, z wyjątkiem Przedsiębiorców, o których mowa w § 2 pkt 7 Regulaminu, do których postanowienia niniejszego paragrafu mają zastosowanie.

 

§10. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Sprzedawca jest Administratorem danych osobowych Klientów oraz
  2. Sprzedawca jako Administrator przetwarza dane osobowe zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), ustawy z dnia 10 maja 2018 o ochronie danych osobowych (t. j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz innymi właściwymi przepisami o ochronie danych osobowych.
  3. Wszelkie szczegółowe zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych w Serwisie internetowym, w tym w szczególności cele i podstawy prawne przetwarzania oraz prawa Klientów jako osób, których dane osobowe dotyczą, zostały zawarte w Polityce prywatności, z uwzględnieniem ust. 4 poniżej.
  4. Każdy Klient, który złożył Zamówienie i zawarł Umowę, otrzyma dodatkowo w wiadomości e-mail lub w formie papierowej przed Szkoleniem klauzulę informacyjną dla Klientów stanowiącą Załącznik nr 4 do niniejszego

 

§11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia ograniczeń w korzystaniu z Serwisu internetowego spowodowanych jego serwisem technicznym, pracami konserwacyjnymi lub pracami nad polepszeniem jego funkcjonalności. Jednocześnie Sprzedawca zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań, by takie ograniczenia i przerwy odbywały się w godzinach nocnych i trwały jak najkrócej.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Zmiany wchodzą w życie w momencie wyraźnie wskazanym przez Sprzedawcę, nie wcześniej niż po 7 dniach od dnia ich ogłoszenia. Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, będą realizowane na zasadach obowiązujących w momencie ich składania. Klient, który nie wyraża zgody na zmiany wprowadzone w niniejszym Regulaminie, powinien zaniechać z dalszego korzystania z Serwisu internetowego.
  3. Wszelkie spory między Sprzedawcą a Klientem – pod warunkiem ich obopólnej zgody – rozstrzygane będą w sposób polubowny lub w obecności niezależnego i bezstronnego mediatora.
  4. Klient będący Konsumentem może:a) skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, o których mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. poz. 1823), a podmiotem uprawnionym do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich, któremu podlega Sprzedawca, jest Śląski Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej w Katowicach (adres: ul. Brata Alberta 4, 40-951 Katowice, e-mail: sekretariat@katowice.wiih.gov.pl, strona internetowa: katowice.wiih.gov.pl),
    b) złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod linkiem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  5. W przypadku braku możliwości polubownego rozwiązania sporu, sądem właściwym miejscowo do rozpatrywania sporów będzie sąd właściwy dla siedziby/zakładu głównego Sprzedawcy (tj. sąd w Katowicach), a w przypadku Klienta będącego Konsumentem sąd właściwy według zasad ogólnych.
  6. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie będą miały właściwe przepisy prawa powszechnie obowiązującego, w tym w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz przepisy o ochronie danych
  7. Regulamin obowiązuje od dnia 05.2025 r.