Sklep
19.01.2024

Publikacja w Forbes

Nie ukrywam, że zrobiłam sobie przedświąteczne wagary i wybyłam na północ kraju.

Bo sprawa jest prosta:
Czy uwielbiam polskie morze? TAK!
Czy robi mi różnicę pora roku? NIE!
Czy opłaca się tłuc autem 600 km na 1 dzień? TAK!
Czy w Sopocie mają kioski z gazetami? NIE!

Na szczęście udało mi się wbić do popularnego sklepu z kubkami, skarpetkami, ołówkami, puzzlami… potocznie i z przyzwyczajenia nazwanego księgarnią i kupić sobie czytadełko.

I to takie dość konkretne, bo celowałam w styczniowe wydanie magazynu Forbes.

Dlaczego? Spytasz pełna dziecięcej naiwności?
No przecież wiadomo: artykuł sobie strzeliłam!

A co.

Mają tam pisać tylko o fotowoltaice, metalurgii, technologicznych startupach, giełdzie i produkcji parówek? A to niby czemu? Dlaczego branża beauty ma być poszkodowana i nie daj boże zsyłana do wariantu „Forbes Women”, by taplać się w babskim kisielku?

Pytania retoryczne.
Zgodzisz się ze mną?
Czy raczej wracamy do narracji „to bardzo aroganckie tak się chwalić”…?

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich powyższych danych osobowych w celach marketingowych przez firmę „PAULINA PASTUSZAK-GŁODZIK” z siedzibą pod adresem: ul. Armii Krajowej 126, 40-672 Katowice, NIP: 6772229289, w tym na przesyłanie informacji w postaci newslettera drogą elektroniczną na mój adres e-mail, zgodnie z Polityką prywatności. Wiem, że w każdej chwili mogę wycofać zgodę.