Sklep

Kreacja marki w social mediach

Koszt 2100 zł brutto

Najbliższy termin

Czas trwania 2 dni

Prowadzący Paulina Pastuszak

  • Wszyscy opowiadają o tej nieszczęsnej marce osobistej… a Ty masz w nosie markę osobistą. Chcesz po prostu, żeby pod koniec miesiąca budżet idealnie się spinał!
  • Ciągle słyszysz, że konieczne jest nagrywanie tych cholernych TikToków? A Ty przecież nie umiesz tańczyć! Od dziecka wiesz, że masz dwie lewe nogi!
  • Pisma branżowe trąbią o potrzebie montowania rolek, a Tobie rolki kojarzą się jedynie z rozbitymi kolanami!
  • Masz świadomość, że w swoich SoMe trzeba pisać angażujące, atrakcyjne i wychodzące naprzeciw potrzebom klienta teksty… ale nie masz na to czasu! A co gorsza: kompletnie nie masz pomysłu! Przy ostatnim podejściu, weny starczyło Ci ledwo na trzy krótkie pościki!
  • Publikowanie w SoMe treści o zabarwieniu prywatnym kojarzy Ci się z taśmą pewnej znanej Kardashianki, w związku z czym nie chcesz mieć nic wspólnego z takimi praktykami!
  • A poza tym na zdjęciach wyglądasz fatalnie, masz tragiczny głos, nie znosisz mówić do kamerki, nos Ci się świeci, a do tego masz wadę wymowy… No istne siedem plag egipskich! Oczywiście w TWOIM, i TYLKO TWOIM,  mniemaniu!!
  • I wreszcie, na koniec! Nie będziesz nic publikować, bo co powiedzą znajomi?! A jak zareaguje wujek Zygmunt, który przecież na FB prowadzi swoje stateczne konto! Przecież pomyślą, że zwariowałaś i parcie na szkło rzuciło Ci się na mózg!

W związku z powyższym, mam dwie wiadomości! Dobrą i złą!

1. Twoje opinie dotyczące Social Mediów w dużej mierze opierają się na błędnych przekonaniach!
2. A co za tym idzie… Jestem pewna, że potrafię Cię pozytywnie nastroić do podjęcia działań, które na ten moment wydają Ci się trudne/sztuczne/nieracjonalne.

Która z tych wiadomości jest zła, a która dobra?
Decyzję pozostawiam Tobie! :))))

I właśnie dlatego celem tych warsztatów jest opanowanie umiejętności prowadzenia skutecznej komunikacji w SoMe ze szczególnym uwzględnieniem pionowych form video w działaniach organicznych.

„Ale po co mi to” – spytasz!

Już wyjaśniam! Bazując na aktywności w SoMe:

  • zdobędziesz liczną grupę nowych klientów
  • podkręcisz lojalizację klientów dotychczasowych
  • wzmocnisz lub wykreujesz wizerunek eksperta
  • nawiążesz relacje ze swoją społecznością
  • umocnisz swoją markę osobistą
  • stworzysz swoiste sieciowe portfolio dzięki czemu łatwiej nawiążesz bizesowe kooperacje
  • stworzysz grunt pod  – w pełni uzasadnioną – podwyżkę cen oferowanych przez Ciebie usług i produktów
  • zwiększysz wolumen sprzedaży swoich usług i produktów.

Czytaj: Zarobisz więcej. I spokojniej.
I polubisz gadanie do telefonu!

Szkolenie skierowane jest do:

  • osób prowadzących działalność gospodarczą i chcących samodzielnie obsługiwać swoje profile w SoMe
  • właścicieli firm planujących oddelegować obsługę konta członkom swojego zespołu… ale z zachowaniem zasady ograniczonego zaufania, przy jednoczesnym utrzymaniu ręki na pulsie
  • pracowników posiadających w zakresie obowiązków obsługę profilu w SoMe
  • influencerów pracujących na rzecz własnej marki osobistej
  • przedsiębiorców planujących zbudować pozycję eksperta w swojej branży.

Część I: Marka osobista –  teoria & praktyka 

Już teraz jesteś marką osobistą! A nawet o tym nie wiesz! Żeby ten fakt wykorzystać musisz tylko postawić na pozycjonowanie różnicujące, by wyjść ze stanu transparentności! W czym z pewnością pomoże Ci kreowanie USP! Brzmi obco? Nie szkodzi! Okrasimy je VPD i zaraz wszystko się rozjaśni!

Tak zdobytą wiedzę podlejemy jeszcze sosem z tone of voice, posypiemy dwunastoma archetypami marki i będziemy w domu! No, OK! Może nie całkiem w domu, bo po drodze zahaczymy jeszcze o piramidę Kellera, zastanowimy się czy wybrać storytelling czy raczej tiny tales… I tadam! Triumfalnym krokiem zbliżymy się do Grande Finale czyli podstawowych elementów tożsamości marki! Stąd już natomiast prosta droga do omówienia kanałów komunikacji i – tfu, tfu, odpukać! – komunikacji w kryzysie.

No dobrze, zapędziłam się! W między czasie potkniemy się jeszcze o insider building,  laddering i marketing mix ale to wszystko w celu stworzenia reason to believe!

Uff!
Koniec tego strasznego opisu!
Męczy Cię czasem ta nabrzmiała, korporacyjna nowomowa?
Mnie także! Warto jednak kojarzyć pewne podstawy choćby po to, by później doskonalić nabyte w czasie szkolenia umiejętności.

I nie martw się! Przez przedstawione tutaj zagadnienia przejdziemy suchą stopą! Z pięknie wykonanym pedicure! Zobaczysz, że to łatwe! 🙂

Część II: Wprowadzenie do SoMe – teoria 

  1. Instagram, FB i TT oraz krótka ich charakterystyka.
  2. Specyfika czterech dostępnych form publikacji (post, rolka, stories, lajw).
  3. Copy – gotowe wzorce i schematy, o których warto pamiętać.
  4. Rodzaje treści (edu, humor, promo, viral, quiz, team, JA w sieci, ART, travel, priv, case study, testimonial)
  5. Schemat kolorystyczny walla – jest o co walczyć?
  6. Jak przyspieszyć komunikację z odbiorcami (Link Tree, skróty, przypinki etc.)?
  7. Kooperacje i interakcje z odbiorcami.
  8. Organizacja konkursów – meandry regulaminu.
  9. Cechy dystynktywne i mocne strony twórcy cyfrowego… czyli Twoje! Wykorzystamy je!
  10. Redefinicja prywatności. Ważna rzecz w XXI wieku!
  11. Zarys tygodniowego harmonogramu publikacji.

Część III: Teraz popracujesz TY – teoria & praktyka

  1. Pionowe formy video:
  • Jak zyskać pewność siebie przed kamerą? Jak wypaść lepiej… Niż w rzeczywistości!
  • Elementy mowy ciała. Musisz byś wiarygodny/a!
  • Kamienie milowe komunikatu ułatwią Ci zadanie.
  • Umiesz mówić? Super! Teraz mów melodyjnej, wyraźniej i bez chwastów językowych. Poćwiczymy te umiejętności!
  1. Obsługa 6 podstawowych aplikacji do pełnego przygotowania i postprodukcji materiału foto i video.
  1. Sprzęt i akcesoria niezbędne do pracy w SoMe.

Część IV – praktyka

  1. Kamera nie gryzie! Pobaw się z nią!
  2. Przygotowanie zestawu treści: 2 posty, 2 rolki, 3 stories i jeśli czas pozwoli: live!
  3. Praca nad autorskim, szytym na miarę formatem: do późniejszego wykorzystania.

W dniu szkolenia proszę o uzbrojenie się w dobry nastrój, telefony i ładowarki. Płeć piękna może dodatkowo poświęcić kwadrans cennego, porannego czasu na wykonanie lekkiego, codziennego makijażu. Pozwoli to swobodniej pracować z kamerką.

W cenie szkolenia zawarte są:

  • Materiały szkoleniowe
  • Lunch
  • Certyfikat uczestnictwa
  • Indywidualna 30 minutowa konsultacja do wykorzystania po warsztatach.

Szkolenie może odbywać się w różnorodnych formach:

  • Indywidualnie
  • W ramach zamkniętych warsztatów dla członków jednego zespołu
  • Na standardowych, komercyjnych zasadach.

Czas trwania szkolenia:

  • 7-8h dziennie.

W celu ustalenia szczegółów proszę o kontakt z Managerką ds. Szkoleń.

Uwaga! Warunkiem zapisu na szkolenie specjalne jest opłacenie zadatku w wysokości 50% ceny szkolenia w ciągu 3 dni roboczych.

Szkolenie specjalne – Zasady przeprowadzenia szkolenia do pobrania [tutaj].

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami, a z przyjemnością doradzimy i odpowiemy na wszystkie pytania!

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich powyższych danych osobowych w celach marketingowych przez firmę „PAULINA PASTUSZAK-GŁODZIK” z siedzibą pod adresem: ul. Armii Krajowej 126, 40-672 Katowice, NIP: 6772229289, w tym na przesyłanie informacji w postaci newslettera drogą elektroniczną na mój adres e-mail, zgodnie z Polityką prywatności. Wiem, że w każdej chwili mogę wycofać zgodę.