Dlaczego warto wziąć pod uwagę moje kilkunastoletnie doświadczenie w branży Beauty?
- bo zaczynałam jak większość z pasjonatek: przy małym biureczku „dłubałam w paznokciach” dla własnej przyjemności
- następnie otworzyłam własną pracownię
- później zostałam instruktorem i lokalnym dystrybutorem produktów do modelowania paznokci na terenie małopolski
- z biegiem czasu zmieniłam markę i zostałam wyłącznym dystrybutorem ekskluzywnych niemieckich produktów na całą Polskę. Jako jedyny przedstawiciel marki premium regularnie brałam udział w imprezach targowych
- wtedy tez uznałam, że z ekonomicznego punktu widzenia lepiej zapomnieć (chwilowo!) o doktoracie i skupić się na stylizacji paznokci.
- później przyjęłam propozycję objęcia funkcji dyrektora ds. merytorycznych jednej z trzech największych polskich marek
- w międzyczasie szkoliłam m.in. w USA, Peru, Meksyku, Wietnamie, Tajlandii, Mongolii, Indiach, na Malediwach, Capo Verde, Sri Lance czy Mauritiusie,
- obecnie prowadzę ponad 300 metrową Akademię w Katowicach oraz otwieram filię w kompleksie Varso Place – znanym powszechnie jako najwyższy budynek w Unii Europejskiej
- a mam teraz na koncie niemal 400 artykułów w prasie branżowej; ponad 50 prelekcji na targach kosmetycznych, kilkadziesiąt występów w roli jurora i trochę błyszczącego żelastwa przywiezionego z mistrzostw
- dodatkowo miałam przyjemność współpracować z tak fantastycznymi partnerami jak Schulke, Afinia, Enbio, IQ Nails, Posnet, Fundacją Sukcesu Pisanego Szminką czy Businesswonam & Life
- przez te wszystkie lata stworzyłam też wiele innowacyjnych metod pracy, oryginalnych produktów oraz autorskich systemów modelowania.
Czy zatem możemy uznać, że wiem, jak w tej branży zarabiać dobre pieniądze? Tak. Czy czuję się w tego powodu winna? Nie.
Czy chętnie podzielę się z Tobą swoją wiedzą i doświadczeniem? Owszem.
Umiejętności wyniesione z tego szkolenia pozwolą na:
- zwiększenie dochodu o kilka tysięcy złotych miesięcznie. Po prostu.
- wprowadzenie racjonalnych korekt do Twojego cennika
- zrozumienie w jaki sposób (bez wstydu!) rozmawiać z klientkami o cenach
- bezbolesne podniesienie cen w Twoim gabinecie
- zdobycie kolejnych klientów salonu kosmetycznego
- zwiększenie koszyka zakupowego Twoich klientów
- odpowiednie pokierowanie rozmowami z klientami reklamacyjnymi
- wykonanie pierwszego kroku dla zbudowania pewności siebie
W czasie warsztatów skupimy się m.in. na następujących zagadnieniach:
Cennik
– jak go ułożyć, by uniknąć mandatu (300zł!) wystawionego przez PIH?
– jak go ułożyć, by wyglądał zachęcająco z punktu widzenia klientki?
– jak go ułożyć, by generował większy strumień dochodów?
– jak wyliczyć ceny, by nie dokładać do interesu, a fajnie zarabiać.
To podstawa. Bez dobrze skonstruowanego cennika możemy zapomnieć o częstych wakacjach w ciepłych krajach, markowej torebce czy regularnych lekcjach tenisa dla swojego bąbelka. Brutalne ale prawdziwe. Porozmawiamy tu nieco o przychodach, dochodach, rodzajach kosztów i ….. .
Zapoznanie klienta z ofertą
– rozmowa telefoniczna
– rozmowa przez komunikator internetowy rozmowa face to face
„A to na razie dziękuję”.
„To ja jeszcze pomyślę”.
„Obok mają taniej, do widzenia”.
Często słyszysz te słowa? Jeśli tak, to znaczy, że właśnie coś spaprałaś. 🙂
Ale nie przejmuj się. Mało który przedsiębiorca działający w branży Beauty zdaje sobie sprawę z faktu, że w pierwszej kolejności powinien być dobrym sprzedawcą. A dopiero później świetnym fryzjerem, makijażystą czy stylistą paznokci. Dlatego na tym szkoleniu dostaniesz od mnie… gotowce. Twoim zadaniem będzie jedynie zastosowanie ich w praktyce.
Cross marketing i kreatywne zdobywanie nowych klientów
Brzmi tajemniczo? Być może. Ale bez problemu rozłożymy to zagadnienie na czynniki pierwsze i pokażemy jak w praktyce, przekuć je na lepsze wyniki finansowe Twojego salonu. Przedstawię tutaj 20 przetestowanych sposobów na przyciągnięcie do gabinetu nowej klienteli.
Techniki sprzedaży w gabinecie
Nie prowadzisz odsprzedaży produktów w swoim salonie, bo czujesz się jak akwizytorka lub sprzedawca pamiątek w Egipcie? Zgroza! To kompletnie błędne podejście do tego tematu. Zarabiaj co najmniej kilkaset złotych miesięcznie więcej dzięki delikatnej zmianie sposobu myślenia. Oraz technikom sprzedaży, które tutaj w praktyce przećwiczymy.
Kruczki prawne
Nie ma nic gorszego niż dobrze wykonana praca, która z powodu formalnego niedopatrzenia nie przynosi zysków. Koniecznie wskażę zatem wybrane aspekty prawne, których nieznajomość – lub błędna interpretacja – może skutkować stratami finansowymi. Wygasający voucher, wydumana reklamacja, afera o widełki cenowe czy klient pod wpływem alkoholu potrafią skutecznie zepsuć humor i uszczuplić budżet salonu. Warto więc wiedzieć jak zadbać o stan swojego portfela w trudnych sytuacjach.
Pewność siebie
To zagadnienie – samo w sobie – mogłoby być omawiane na szkoleniu lub terapii trwających wiele miesięcy. Nie posiadam w tym zakresie wykształcenia kierunkowego, ale bazując na moim wieloletnim doświadczeniu w pracy z klientami oraz wiedzy wyniesionej ze szkoleń i naukowych publikacji, przedstawię zestaw kompetencji, nad którymi warto pracować. W czasie szkolenia wykonamy pewne testy, który pozwolą Ci zrozumieć, dlaczego w niektórych momentach czujesz się niekomfortowo, a następnie pokażemy jak z takich sytuacji wyjść obronną ręką.
I uwaga! Nie tylko ja w czasie tego szkolenia będę intensywnie pracować. Kurs prowadzony jest w formie warsztatów praktycznych, w czasie których uczestnicy w pocie czoła pracują nad doskonaleniem swoich umiejętności.
Dlatego uprasza się o zadbanie, by na warsztatach być w posiadaniu:
- wydruku cennika swoich usług,
- telefonu i ładowarki (wygodny będzie powerbank).